Sabtu, 16 Julai 2011

bAyangAn&iLussi??

assalamualaikum...

aQu nak ask korg??
kenapa kte sukar nak lpekan org yg pnh lukakan kite??
kenapa???
aqu ngaku aqu ni kira mcm player la gak...TAPI
ngan ko aqu lain...lain sngt aqu xtau!!
dulu kau tawarkan janji manismu dan aqu sambut e2
dan...kte gembira..betul??ko eppy ke x!!aku eppyy la
tapi xsangke..dlm kebaikan ko rpenye hanya sandiwara ko je!!
kau tpukan!!tpu!!
tapi knp aqu ase spnjg ko ucpkan ko rindu kat aqu??
aqu rse ko btul2 rndu kan aku!!..tapii
arghh!!
hilangnya cintamu merobek hatiku tau!!
koo tau x!!
kdg2 aqu rse xley nk trm hakikat dtpu!!
sebab aqu sayang ko la!!!
aqu tanya ko mcm2 sebab nak tau kebenaran!!tapi smpai ati ko..
ko mcm xkesah ape2 pun smpi saat aqu mntak pisah...
ko ckp ntah n bla bla bla...
terbukti mcm ko xkesah
ko mmg tpukan??

tapi skrg yg ko mizzcol n mcj aqu apehal??
dngn senangnye ko buat cm2 tnp ape2 perasaan??
engat ke ko pnh luka kan aku!!
aqu da ampir2 lpekan ko..tapi mngp ko ade lg!!

aqu xphm ape yg ko rase dan ape yg ko pk!!!!
ade sesiape tau???

1 ulasan:

eB ezrin berkata...

singgah dari blog effa curio @ http://emogurlz-emolovers.blogspot.com/
& polo... jom polo me back :)