Powered By Blogger

Ahad, 10 Julai 2011

~cOntesT gambar KesaYangaN~

assalamualaikum...
hai2....
semenjak 2 menjak ni..
sayye busy join contest je kan???
hahahaha
salah satunye ini!!

ha..!!jangan lupa join ni contest ea!!
klik ini BELOG JUE LYKA

now...my lovely picture yeah!!

yeah!!THE BEST!!..kenangan yg xkan aku lupa !!
time cuti 2minggu yg lepas..ari jumaat 3/6/2011
reunion yg kedua ngn sayang2 saya...
rinduu sangat2 kat mereka lpas sye pindah sekola xdpt sama2 mereka..hmmm
berkawan ngn mereka buat saye jadi lain...
HAPPY..EMOSIONAL..SENSETIVE..
bnyk dugaan kami tempuhi bersama..
kenangan lpas PMR xkan aku lpekan even udah jauh dari mereka!!
aku xtau nk katakan macam mner feel aku...
tapi 
khas untuk mereka:

disaat aku terjatuh di sana
kalian adalah kekuatanku
disaat aku dlm kegelapan
kalian adalah cahaya hidupku
disaat aku kesusahan
kalian membantu aku
kalian adalah semangat aku
disaat aku rindu pada kalian
aku mengingati kenangan kita bersama
andai ini takdir kita semua
yg memisahkan kita
harapku marilah kita saling membantu
memberi semangat untuk terus hadapinya
aku sayang kalian seperti nyawaku sendiri
andai kalian sakit
aku rela menggantinya
tapi ALLAH yg menetapkannya
salah seorang dari kita 
akan pergi untuk selamanya..
aku xmau itu terjadi...
tapi apakan dayaku??
aku hny mampu berdoa
agar diberi banyak waktu lagi untuk bersama kalian!!

please im tag you

Tiada ulasan: