Sabtu, 20 Ogos 2011

aYat Paling rOmanTIk ???

wow...
tjuk ape ituh ek slpas aqu xupdate bbrp waktu...?
hehe..
yes!mestilah tntg ayat pling romantik?
what???hehe
aqu nak tanya or soal sesiape je...
ape ayat yg paling romantik korg pnah terima????
well...pendapat org berbeza semuanya kan....
nak citer...bru je tadi aqu terime ayt yg plingggg romantik pnah aqu terime dlm life ni..
thats from my BEAUTIFUL..GORGEOUS FRIEND!!
NUR MELATI BT TARMIDI.....I LOVEE YOUUU..
AND ALL MY LOVELY FRIEND TOO...

melati punye ayat ditujukan untuk aku..
ceritenye..
Dijah said: haha..nak gift ke?
Melati said: haha..aq xkesah la..aq dh dew korg..ck0p tok aq.. ;)

well..bg aqu ini plingggg romantikk pnah aqu dpt..
pakwe aku sndiiri pun xpnh ckp cam2 dulu..
wHahahahahahaha..

contoh ayat romantik

2. Andai kau dapat melihat hatiku 
Andai saja kau dapat membaca fikiranku 
Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, 
Menghiasi hari-hariku 
Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku 
Cintailah aku dengan kesungguhanmu 

3. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I 


4. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U! 

and sooo onn...



당신이뿐만 아니라 당신이 누군지 사랑하지만, 언제 제가 누군지
나는 여러분과 함께하겠습니다!
<korea version>

Tiada ulasan: