Powered By Blogger

Isnin, 23 Mei 2011

laanaa naritaa

assalamualaikum.....arini ade berita sedey sanad3...one of my lovely fwenss...

name die nurul amirah binti azman....
kamii sayanggg dia sand3...n saye ase terkilan sangt xdpt disisinye disaat ini...
saye da skula lain...sedeyynyee asee nk pndh balik kat snerr...nk same ngn dyee
dye..baik,periang...pandai...tapi knp allah mau mngujinya dngn pnyakit itu???knp??
sye xsnggup sngt3 kehilangan dirinya....sayaanggg dia sangat3,,,sayangg sangat4
kalaulah,pnyakit e2 bley dipindahkan kpd aku???aku rela....
aku xsnguup kwn2 aku menderita sedangkan...aku hny mampu mlihatnya dari jauuh
mira....aku saygg koo...xnk khilangan ko...
kprgian ko amat mmberi kesan kpd kami..mira..
sygnye..cme aku,ain dan fazirah je ketahui pnykit ko e2...kwn2 kte laen xtau...ksian mrk...
aku tau..ko xnk kwn2 ko sedeykan???aku pun sme mcm tuh...
tapi...kami yg tau ni...xtau nk buad ape da?
kami hny buley gembirakan ko...beri ko semngt dan doakan ko...suPAYA KO DPT MELAWAN PNYKIT E2 SUNGGUH KAMI ARAP SNGT2 BERLAKU KEAJAIBAN DKT KO..
ko...kembar aku selamanya ...mira....

Tiada ulasan: