Isnin, 6 Jun 2011

sayaa sedeeyy...wawawawa

awak....xtau kknp sye asyik engat awk je.....tapi sye ase awk xpnh engt saye dah kan??

saye keliru sbnrnye..awk btul ke xsyg sye dah?knp tndkan awk mcm xkesah lngsung psl perpisahan ini?
awak lngsung xhalang an....sedey ati sye mse tuh....
tapi sye EGO time tuh..sye mara sngt kat awk...tapi dlm ati sye stil tersimpan ase sedey dan syg kat awk...
tapi sye suda sembunyikan feel ituh...maaf awak


sekarang ni..rase saye nakkkk sangat2 kat awak!!!!!uhuk2x
tapi nk buad mcm mner? myb bukan takdir kite untuk trus bersama kan...

saye nanges bile saye rindu kat awak..engatkan awak...maaf tapi sye pun ade EGONYE...
saye nak awak tau...disinilah tempat sye luahkan perasaan yg sebenar...ape yg saye rase..ape yg sye buad...disinilah HATI sye...

kenali awak pd mulanye..sye hny aggp kita KAWAN je wlupun time tuh bnyk kali awak ajak kita couple..awak ajak sye jadi gf awak..tapi sye tolak time tuh..sebab sye xterpkir untuk bercinta lagi..sye cme main2 je...
tapi stu ari sye terime lamaran awk tuh...awak,tau x time tuh sbnrnye sye da declare ngn org lain..
mse sye terime tuh sye cme pk nk maen2 je..tapi spnjg kte cple..awk buat sye btul2 disayangi..wlupun b4 this sye bnyk kali ase bercinta..TAPI ngn awak sye rase lain macam je..sye susah nk mara ngn awak..susah nk tolak permintaan awak...sye rase mcm awk btul2 syg sye..suka sye...
lame-kelamaan sye clash ngn pkwe sye sbb sye da mle suka dengn awak..sayang ngn awak...
sepanjang kita bercple..sye happy saje...
bile kita xcontact...sye xsenang duduk engat an awk..sye pkir mcm2 tntg awak kat sner...
sye mara ngn awak bile da lme xcontact..sye ckp mcm2 kat awk..padahal sbnrnye SAYE RINDU AWAK..
sye risau awk lupekan saye...saye risau awk ade pompuan lain...
EGOKAN sye nih?????

mungkin ini mmg salah sye an...tapi PERBUATAN AWAK yg xngaku awk dah couple bila ade org tny tuh la..PUNCANYE sye mintak clash ngn awak..
n BILE sye sje2 tny awak..."APA yg awk jwb ble ade org tny da cple ke blum?'
awk just cakap.."ntahla...xtau"
what??!!!!!!!!!!!!!!!!!
saye bengang sangat2 awak....awk mc xamik kesah je....sedey sngt awk!!!

Tiada ulasan: